نا امید
آثار و اشعار شاعران بر اساس سبک شعری ، متن ادبی و دل نوشته هاي خودم و ...

 

 اگر چشمم بريزد اشك حسرت ، اگر خنده بماند بر لبانت

اگر شوق اميدم رفته از من ، اگر شوق اميدت مانده از تو

اگر رسم روزگارم چنين است ، اگر سرنوشتت چنان است

اگر بال پرواز من نيست ، اگر ميل پرواز تو برقرار است

اگر بد بودم ، اگر خوب ماندي

اگر سرد ماندم ، اگر شاد رفتي

اگر عهد بستم ، اگر عهد شكستي

اگر باورت كردم ، اگر باور نكردي

اگر ساده گذشتم ، اگر ساده بريدي

اگر نالان گريستم ، اگر شادمان گذشتي

اگر باران باريد خيس گشتم ، اگر خورشيد تابيد گرم گشتي

اگر غمگين ماندم ، اگر خوشحال ماندي

اگر بر من گذشته تلخ و بي روح ، اگر بر تو گذشته شاد و خرم

اگر نا اميدم ز غمها ، اگر اميد داري به فردا

اگر چشم من نبيند صبح فردا ، اگر چشم تو ببيند رنگ شب را

در اين حال است ، اميدم نا اميد است به فردا

 




تاريخ : دو شنبه 10 شهريور 1393برچسب:, | 11:41 | نويسنده : زهره |